دعوت فرابورس ایران از نخستین پلتفرم تامین مالی جمعی حوزه املاک و مستغلات

5/5 - (1 امتیاز)

تامین مالی جمعی در ایران زیر نظر شرکت فرابورس فعالیت می‌نماید و پلتفرم‌های تامین مالی جمعی جهت فعالیت رسمی نیاز به اخذ مجوز از این نهاد دارند. فرایند اخذ این مجوز در سایت فرابورس و در قسمت تامین مالی جمعی به صورت کامل شرح داده شده است و دستورالعمل تشکیل این پلتفرم‌ها نیز از همین قسمت قابل دریافت می‌باشد. اگر بخواهیم بصورت خلاصه به روند اخذ مجوز فعالیت پلتفرم تامین مالی جمعی اشاره کنیم ابتدا شرکت متقاضی عاملیت تامین مالی جمعی (که در دستور العمل پلتفرم‌های تامین مالی جمعی عامل نامیده می‌شود) باید درخواست خود را به همراه مستنداتی از جمله طرح کسب و کار به شرکت فرابورس ارسال و منتظر بررسی‌های این شرکت و برگزاری جلسه کارشناسی باشد، بعد از برگزاری این جلسه نیز جلسه “کارگروه ارزيابی تامين مالی جمعی” با حضور اعضایی از چندین نهاد مالی و دولتی برگزار می‌گردد و در صورت موافق این اعضا با عاملیت متقاضی، می‌توان گفت این جلسه آخرین مرحله اخذ مجوز است و مدتی پس از دریافت موافقت‌نامه اصولی که در صورت موفق بودن جلسه کارگروه ارزیابی به عامل اعطا می‌گردد؛ عامل می‌تواند مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت نماید.

جلسه کارگروه ارزيابی تامين مالی جمعی پلتفرم مسکن پلاس

با لطف و عنایت پروردگار و همکاری شرکت فرابورس ایران، شرکت سپهربوم راد یکی از متقاضیان عاملیت تامین مالی جمعی با ایجاد اولین پلتفرم تامین مالی جمعی متمرکز بر پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌سازی با عنوان مسکن پلاس که در سال 1398 ایجاد گردیده است، توانست درخواست خود را در تاریخ سوم مردادماه 1400 به شرکت فرابورس ارسال نماید و در تاریخ چهارشنبه  20 بهمن ماه 1400 به جلسه کارگروه ارزيابی تامين مالی جمعی دعوت گردد.

شرکت‌های متقاضی جذب منابع مالی به روش تامین مالی جمعی همچنان می‌توانند درخواست خود را در صفحه ثبت طرح ثبت نمایند تا کارشناسان مسکن پلاس برای ادامه روند تامین مالی جمعی با آنان تماس برقرار نمایند.

امید است با لطف خدا و حمایت و اعتماد سرمایه‌گذاران گران‌بهای مسکن پلاس، این شرکت بتواند گامی در جهت رشد و ارتقای کسب و کارهای کشور عزیزمان بردارد.

سایر مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top