«تامین مالی تولیدات فناورانه» اولین محور گفتگو در «فینوتاک»

3.7/5 - (6 امتیاز)

اولین نشست«فینوتاک» با موضوع «تامین مالی تولیدات فناورانه» روز دوشنبه 23 مرداد ماه 1402 در برج فناوری شریف برگزار شد.

فینوتاک چیست؟

فینوتاک، تاک‌شو معرفی چالش‌های تامین مالی شرکت‌های SME، شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان و فناور است. در این تاک‌شو ما با یکدیگر درباره این چالش‌ها و فرصت‌ها به گپ و گفت می‌نشینیم.

اهداف ما در فینوتاک

هدف ما در این تاک‌شو، معرفی شرکت‌های موفق و دستاورهایشان، شبکه‌سازی و ارائه راهکارهای مرتبط با این اکوسیستم پرچالش می‌باشد.

شرکت سپهر بوم راد برای اولین بار، فینوتاک را با هدف آگاهی بخشی به اکوسیستم نوآوری کشور و شهرک‌های صنعتی و … ایجاد کرد.

پایه و اصول فینوتاک

مدل کارکرد فینوتاک بر پایه مسائل مالی به صورت تخصصی، مطالعه و مدل سازی شده می‌باشد.

فینوتاک مناسب چه کسانی است

اگر صاحب کسب و کاری در اکوسیستم دانش بنیان و استارتاپی هستید و به دنبال رفع چالش‌های موجود در راه پیشرفت کسب و کارتان هستید؛ ما فینوتاک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. گفتگویی از جنس چالش و دانش.

در اولین نشست فینوتاک درباره چه مسائلی صحبت کردیم

اولین نشست «فینوتاک» با موضوع «تامین مالی تولیدات فناورانه» در روز دوشنبه 23 مرداد ماه 1402 در برج فناوری شریف برگزار شد در این رویداد سرکار خانم دکتر قربانی به توضیح مسائل و مشکلات تامین مالی جمعی و توضیح این ابزار پرداختند و در ادامه جناب دکتر مقیسه به معرفی ابزارهای نوین ضمانت‌گذاری برای صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط پرداختند.

در ادامه حضار سوالات خود را در مورد این ابزار و ابزار ضمانتی پرسیدند و از فرصت‌ها و پتانسیل واقع در پارک صنعتی شریف، مسکن پلاس، مجموعه سپهر بوم راد و فرصت‌های پیش رو اطلاع پیدا کردند.

شرکت دانش‌بنیان و فناور سپهربوم راد در این نشست میزبان نماینده اتاق بازرگانی، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت صمت، مشاورین مجلس، دانشگاه صنعتی شریف، اساتید دانشگاه و پارک علم و فناوری شریف بود. سرکار خانم دکتر پروانه رامین مشاور زنان وزارت صمت، آقایان مقیسه، رئیس هیات مدیره، محسن سراج زاده عضو هیات مدیره، فرهاد محمدخواه، مدیر اعتبارسنجی، از نمایندگان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از جمله حاضرین در این رویداد بودند.

سایر مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top