فراخوان تامین مالی جمعی طرح‌ها و پروژه‌ها

5/5 - (1 امتیاز)

با همراهی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ارزشمند مسکن پلاس این سکو موفق به دریافت مجوز رسمی عاملیت تامین مالی جمعی از شرکت فرابورس ایران شد. از این پس تمامی کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می‌توانند با ارسال درخواست خود از طریق بخش ثبت طرح در پنل کاربری درخواست منابع مالی خود را به این سکو ارسال نمایند.

تامین مالی جمعی ابزاری نو در ایران است که به شیوه‌های مختلف پلی میان حامیان کسب و کار و صاحبان کسب و کار ایجاد می‌کند و برای طرفین خلق ارزش می‌نماید. از این مقاله می‌توانید اطلاعات بیشتری از مدل‌های تامین مالی جمعی به دست آورید. مدل تامین مالی مسکن پلاس مبتنی بر مشارکت در طرح است یعنی خرید و فروش سهام شرکت در این نوع تامین مالی اتفاق نمی‌افتد؛ در عوض سرمایه‌گذاران با خرید گواهی شراکتی که توسط سازمان بورس و اوراق بهادار برای طرح صادر شده است، در سود و زیان طرح با شرکت مجری طرح شریک می‌شوند.

مسکن پلاس نخستین سکوی تامین مالی جمعی در ایران است که تمرکز عمده خود را بر حوزه‌های تأمین مالی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان جهت خرید تجهیزات پیشرفته، نوسازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه، تأمین مالی فناوران اینترنت اشیا، هوشمندسازی ساختمان، فناوری‌های ساخت مصالح، تأمین مالی توسعه‌ای ساخت فضاهای فناورانه و تأمین سرمایه در گردش ساخت کارگاه‌های دانش‌بنیانی، عمرانی و فناورانه گذاشته است اما هر طرح و کسب و کاری با هر موضوع فعالیتی امکان قرارگیری در این سکو را دارد.

در حال حاضر سقف تامین مالی سکو مبلغ 150 میلیارد ریال برای هر طرح است و علاوه بر سرعت سریع تامین مالی در این سکو نسبت به سایر ابزارهای تامین مالی؛ کارآفرینان این فرصت را به دست می‌آورند تا محصول و شرکت خود را به طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، فناوران و مشاورانی که در شبکه این شرکت قرار دارند معرفی نمایند.

همانطور که گفته شد سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها مبتنی بر مشارکت است؛ بنابراین نرخ سود قطعی و از پیش تعیین شده‌ای برای همه طرح‌ها وجود ندارد و سکو با بررسی برآوردهای کارآفرینان از طرح و نظارت و پایش در اجرای طرح، سود واقعی حاصل از اجرای طرح را مطابق با قراردادهای فی‌مابین به سرمایه‌گذاران منتقل می‌کند. این امر علاوه بر مزایایی که برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد، کارآفرینان را نیز از پذیرش ریسک تامین مالی با نرخ ثابت و اعمال اهرم‌های خطرناک در کسب و کارشان دور می‌کند.

کارآفرینان محترم تا زمان جذب منابع مالی مورد نیازشان ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهند بود و تلاش شده است تمامی خدمات سکو نظیر ارائه مشاوره، امور بازاریابی در طرح و … تماماً رایگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

جهت طرح هر گونه پرسش و یا ابهام می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

پست الکترونیک: Info@Maskanplus.ir

تلفن: 02166008603

پوستر فراخوان تامین مالی جمعی

سایر مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top